Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bodzia
STAJENNY
Dołączył: 10 Lis 2005
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy
|
Wysłany: Pią 11:39, 15 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
wiem, wiem ale stresik zawsze jest, nawet najmniejszy;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Lupek
KSIĄŻE
Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 508
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Skąd: Z Kątowni
|
Wysłany: Pią 12:15, 15 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
A teraz przyjemniejsza sprawa:
Kto jest chętny na spotkanie i imprezę w następna sobotę wieczorem, z okazji rozdania dyplomów oraz przyszłych obron?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
KasiaMarcinek
PAŃSZCZYŹNIAK
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Pią 17:46, 15 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Moi drodzy Dotarłam dziś na uczelnię co prawda o wszystko w ekspresowym tempie pytałam ale mam kilka informacji i mam nadzieję że nic nie pomieszam Pierwsza: byłam w dziekanacie...Broni sie 14 albo 15 osób (podobno 11 dziennych i 4 zaoczne). Komisja jest jedna, tylko recenzenci i promotorzy sie zmieniają. Lista ułożona jest wedługgo promotorów i recenzentów, tak żeby mogli jak najszybciej załatwić swoich magistrantów. Z tego co widziałam pierwsza o 9.00 wchodzi Basia Smyda a potem już po kolei. Ja (dr Knapik i prof Musiał) wchodzę o 11 ( ale pewnie będą przesunięcia), po mnie na pewno jest Ania Bodurka :) A dalej nie pamiętam Ogólnie obrony rozpisane są do 13.40 (wchodzi ostatnia osoba). Pytałam w dziekanacie o catering na ile osób mamy zamówić i pani wyliczyła, że w sumie na 14. Za 14 osób Pani w bufecie powiedziała cenę ok 150 zł ale ma to dokładnie wyliczyć. Nie płaciłam dziś, ponieważ ona była jeszcze nie do końca określona. możemy to zrobić w poniedziałek, wtorek albo środę rano ( z naciskiem na "przed środą)". Dobrze by było gdyby ktoś tam jeszcze podszedł w pon albo wt i przy okazji o kwiatki zapytał (ja nie moge ponieważ jestem w pracy do 20 :/). Kasę mamy podzielic na wszystkich (z innych kierunków i zaocznych też) a potem kto przychodzi na obronę ten płaci.
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez KasiaMarcinek dnia Pią 17:49, 15 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
PershinQ
KRÓL SPAMU
Dołączył: 06 Paź 2005
Posty: 948
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 195 razy Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią 19:43, 15 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
a nie wiadomo jak wygląda stała część komisji? 150zł za bufet na 14 osób to po ok 10zł więc nie ma tragedii. natomiast co do kwiatków to może wyjść różnie. no nic trzeba będzie dzwonić w poniedziałek do dziekanatu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bodzia
STAJENNY
Dołączył: 10 Lis 2005
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy
|
Wysłany: Pią 22:09, 15 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
dzięki Kasia :)
ciekawe kto jest w tej stałej części komisji...?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
KasiaMarcinek
PAŃSZCZYŹNIAK
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Pon 7:08, 18 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
chciałam tylko przypomnieć bo widzę, że temat ucichł, żeby ktoś dziś lub jutro podszedł na uczelnię i dokonał wpłaty w bufevie. Mnie na pewno nie będzie bo po prostu nie dam fizycznie rady, a jeśli to nie zostanie uregulowane przed rozpoczęciem obron to nie mamy co liczyć na catering
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Ewa
CHŁOP
Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Skąd: ~Rzeszów
|
Wysłany: Pon 8:25, 18 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Ja tez niestety nie dam rady, bo jestem w pracy....:/
@ Kędzior: ja wchodze o 11:40, Ty wchodzisz po mnie.
Prof. Radwan jest recenzentem 6 osób, przewodniczącym komisji jest dziekan Kania, nieznana jest jeszcze 4-ta osoba. Promotorzy się wymieniają po każdej osobie, ode mnie zaczyna się recenzent prof. Radwan. Oprócz nas jest recenzentem jeszcze jakiejś Gosi Strojny i 3 osób z zaocznych. Przypuszczam więc, że składamy się w 6 osób na kwiatki dla niego, każdy pewnie musi kupić dla promotora. A dla reszty komisji wszyscy razem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
PershinQ
KRÓL SPAMU
Dołączył: 06 Paź 2005
Posty: 948
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 195 razy Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 9:26, 18 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
dzięki za info, myślę, wydaje mi się że z tej szóstki osób wszyscy składamy się razem na kwiaty dla radwana, kani i tej czwartej osoby a każdy z osobna kupuje jeszcze kwiaty dla promotora. tylko kwestia jest taka kiedy dawać kwiaty promotorom, bo reszcie komisji damy po ostatniej osobie która ma recenzenta radwana (czyli około 13.40) tak to widzę. kwiatki dla promotorów każdy indywidualnie będzie musiał wręczyć po obronie chyba. Jutro Ewa myślę, żeby podejść do dziekanatu i zapytać o dane tych osób żeby zadzwonić i powiedzieć o tych kwiatach, jak to zrobimy itd i je zamówić na środe, żeby potem nie było za duzo bukietów. noi pójdziemy też do bufetu jeżeli nikt wcześniej tego nie zrobi. ja bedę na uczelni już koło 11 pewnie, ty dopiero na 13?
Ewa puść mi sygnał na mój numer bo nie mam twojego i byłoby dobrze mieć kontakt w najbliższych dniach :) mój nr 665647906
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PershinQ dnia Pon 9:37, 18 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bodzia
STAJENNY
Dołączył: 10 Lis 2005
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy
|
Wysłany: Pon 11:11, 18 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
ja wchodzę o 11 i jak mi powiedziała Pani przez tel dziekan Kania jest przewodniczącym komisji a reszta się wymienia.... niestety też nie dam rady zamówić bufetu i kwiatów bo pracuję :/ Kasiu to jest mój numer: 504294499, gdybyś mogła mi napisać smsa ja odzwonie. Bronimy sie razem więc pasowało by się dogadać co i jak z tymi kwiatkami ;)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bodzia dnia Pon 13:35, 18 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Pon 19:41, 18 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Hej - jeśli chodzi o kwiaty to na pewno każdy osobno kupuje dla swojego promotora (tak sądzę )... i pewnie dla recenzaenta, jeśli jest tylko recenzentem dla niego. Moją recenzentką jest dr Vinohradnik i z chyba tylko dla mnie (??? ), więc wiadomo, że kwiaty kupię sama (no chyba, że ktos chce się dołozyć ?).
Na pewno trzeba wspólnie dla prof. Kani... Tylko co zrobić z tą 4tą osoba... która ma się zmieniać.
Niestety - ja nie mam fizycznie możliwości zająć się kupnem kwiatów (dziś dopiero zawitałam w Polsce) i najwczesniej w Krakowie będe w środę.
Trzeba się jakoś zorgnaizować - bo to już ostatni dzwonek.
Podaje moj numer telefonu - może komuś będzie potrzebny, mimo, ze fizycznie pomóc nie mogę: 785140314.
Jeszcze pytanie odnosnie prof. Kani - czy on będzie też zadawął pytania na obronie? Jak to wyglada: przewodniczący komisji zadaje pytania? A jeśli tak - wiecie o co może najczęsciej pyta. Chodzi mi o bardziej szczegółową odpowiedz niż: "o doradztwo"
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Pon 19:50, 18 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Mam problem z zalogowaniem, dlatego pod wsześniejsztm postem figuruje jako gość. Monika M.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
PershinQ
KRÓL SPAMU
Dołączył: 06 Paź 2005
Posty: 948
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 195 razy Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 20:09, 18 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
podczas obron 30 września Kania też był przewodniczącym, nie zadawał pytań jak reszta członków komisji ale zdarzało mu się wtrącać do wypowiedzi studenta, zadając jakieś pytania w rodzaju 'proszę coś więcej' albo 'co pani sądzi', nie zadawał pytań z doradztwa. rano (tzn koło 11) będę w dziekanacie i zapytam kto będzie czwartą osobą bo byłoby fajnie znać pytanie :P zapytam przy okazji czy ten ktoś się też zmienia i kiedy. jak będzie opcja to napiszę posta z uczelni jak sprawy stoją
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Pon 20:22, 18 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Dzięki PershinQ :)
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Monia:)
PAŃSZCZYŹNIAK
Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Skąd: Stary Sącz
|
Wysłany: Wto 9:48, 19 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Dzwonilam do dziakanatu i powiedzieli mi ze osoba X, ktorej nie znamy bedzie sie zmieniac ;/ beda to 3 osoby zmieniajace sie: brzozowski, vinohradnik i ktos jeszcze (nie luty bo chyba nie ma czasu), ale oni chyba sami nie wiedza jeszcze....;/ obrony zaczynaja sie od 9. jesli ktos chce dostac zaswiadczenie o ukonczeniu studiow, uzyskaniu tytuli itp. moze dostac ten papierek dopiero w czwartek :)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Ewa
CHŁOP
Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Skąd: ~Rzeszów
|
Wysłany: Wto 9:54, 19 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
A nie wiedzą mniej więcej o jakich godzinach te osoby będą się zmieniać? Od czego w ogole jest Pani Vinohradnik?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|